Kontaktsenter

Kontaktsenteret – bedriftens ansikt utad

Intelecom leverer skybaserte og kundeplasserte løsninger for kontaktsentre med alt fra 10 til 20 000 kundebehandlere. Kontaktsenteret er ofte bedriftens ansikt utad og er vesentlig i forhold til tilgjengelighet for kundene, uansett hvordan de ønsker å komme i kontakt med bedriften.

En god kundeopplevelse deler vi med 10 andre, en dårlig deler vi med 100. Intelecom har erfaring og kompetanse for å hjelpe våre kunder med å betjene sine kunder på best mulig måte. Henvendelser skal styres til riktig person med riktig kompetanse for å gi kunden rett svar raskt og hurtig. Dette gjelder om kunden ringer, sender e-post eller SMS, chatter eller benytter Facebook. Samtidig skal bedriften ha god oversikt over hvordan kundene henvender seg, når de gjør det, hvor lenge de må vente, og hvordan de opplever at de blir møtt.

Alt dette er funksjonalitet som er tilgjengelig i Intelecoms kontaktsenterløsninger, både den skybaserte kontaktsenterløsningen fra Puzzel og i kundeplasserte løsninger fra Trio og Alcatel Lucent.

Kundeplassert og skybasert kontaktsenter 

Ønsker man et kontaktsenter som skal være integrert med telefoniløsningen og interne systemer, hvor man ikke ønsker at viktige data skal komme utenfor sitt eget sikre nettverk, er en av Intelecom løsninger for kundeplasserte kontaktsentre svaret. Hvis man derimot ikke er avhengig av dette, kan et skybasert kontaktsenter være løsningen. Intelecom er ISO27001 sertifisert og våre kunder kan være trygge på at all konfidensiell data behandles på en sikker måte fra vårt norske driftsenter.

Med løsninger fra ledende produsenter som PuzzelAlcatel-Lucent og Enghouse Trio kan Intelecom tilby løsninger som er:

  • Multikanale– håndterer tale, E-post, chat, SMS, og sosiale medier
  • Fleksible– kan enkelt integreres med andre applikasjoner
  • Stabile– bevist god oppetid pluss service og support fra Intelecoms eksperter
  • Sikre– plassert internt hos bedriften for å tilfredsstille sikkerhetskrav
  • Effektive – kan benyttes både som kontaktsenter og sentralbord