​Kommunikasjonsløsninger

Fremtidsrettede og komplette kommunikasjonsløsninger med full fleksibilitet

Intelecoms kommunikasjonsløsning, Intelecom Reach, gir bedrifter en fremtidsrettet og komplett kommunikasjons- og samhandlingsløsning. Løsningen bygger på produkter fra verdens ledende selskaper innenfor kommunikasjon og samhandling: Alcatel-Lucent Enterprise med OpenTouch og Microsoft med Skype for Business. Intelecom Reach kombinerer behovene for kommunikasjon, samarbeid, deling, multitasking og multimedia med mobilitet for bedriftens ansatte. Gjennom en kompromissløs løsning kan de ansatte kommunisere og samhandle med omverdenen når som helst, hvor som helst og med hvilken som helst enhet.

Bedrifter som velger Intelecom Reach vil få en skalerbar og fleksibel kommunikasjons- og samhandlingsløsning som tilfredsstiller alle krav til kvalitet, sikkerhet og økonomi. Tjenesten produseres i Intelecom sitt datasenter i Norge. Intelecom innehar sertifiseringene Payment Card Industry (PCI), ISO 27001 (sikkerhet) og ISO 9001 (kvalitet). Gjennom vår “pay per use”-modell vil bedriften oppleve full fleksibilitet og kan skalere løsningen etter behov. Det betyr at bedriften aldri betaler for mer enn den faktisk bruker.

Kort beskrivelse av Intelecom Reach:

  • Intelecom Reach Basic gir bedriften en fullverdig telefoniløsning med telefonapparater.
  • Intelecom Reach Professional og Enterprise gir bedriften en fullverdig kommunikasjons- og samhandlingsløsning med forskjellige typer endepunkt (telefonapparat, PC, nettbrett og/eller smarttelefon).
  • Intelecom Reach utvidelser gir bedriften mulighet til å legge til flere typer tjenester, som enkelt sentralbord, telefaks, konferansefunksjonalitet, IVR, DECT og talepostkasse.

Fordeler med Intelecom Reach:

  • Brukeren i fokus: Intelecom Reach har satt brukerens kommunikasjons- og samhandlingsbehov i sentrum, slik at brukeren kan kommunisere og samhandle når som helst, hvor som helst og med hvilken som helst enhet.
  • Skalerer med bedriftens behov: Intelecom Reach kan skaleres opp og ned med bedriftens behov, for eksempel ved fusjoner, oppkjøp, opp-/nedbemanning.
  • Full fleksibilitet: Intelecom Reach har full fleksibilitet i flere dimensjoner ved at bedriften kan velge hybrid løsning og konsumere tjenesten på mange enheter. Prising følger antall brukere og tilleggstjenester kan legges til/tas bort ved behov.
  • Uavhengighet til operatør: Intelecom Reach leverer tjenesten uavhengig av bedriftens operatørtilknytning.
  • Alltid oppdatert: Intelecom Reach vil alltid være oppdatert med siste versjon, uten behov for store oppgraderingsprosjekter med tilhørende kostnader for bedriften.
  • Fokus på kvalitet og sikkerhet: Intelecom har kvalitet og sikkerhet som fokus i alt vi driver med og har en rekke sertifiseringer, blant annet ISO 27001, ISO 9001 og PCI.

Kommunikasjonsløsninger